Achiziția produselor se poate face prin două variante: comanda plasată on-line sau comandă telefonică.

– COMANDA ON-LINE: este cea mai recomandată modalitate de achiziție deoarece puteți în timp real să controlați costul transportului, modalitatea de plată, timpul de livrare.

– COMANDA TELEFONICĂ: pentru comenzi telefonice vă rugăm să ne contactați de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 – 18:00 la numărul 0749 590 804

Toate produsele au afișate prețurile în RON si nu includ TVA. În funcție de modalitatea de livrare agreeată de dvs., la prețul produselor se vor adăuga costurile de transport și ramburs.

Aveți la dispoziție următoarele modalități de plată : * Plata ramburs – se plătește persoanei care livrează comanda în momentul primirii acesteia.

Livrarea pe teritoriul Romaniei este GRATUITA in localitatile din aria de acoperire a firmei de curierat pentru comenzile a caror valoare este mai mare de 350 lei, exceptie fac produsele voluminoase. In cazul in care comanda nu depaseste 350 lei, taxele de transport vor fi achitate de catre client. In aceasta situatie, datorita parteneriatului cu firma de curierat, va punem la dispozitie o serie de tarife reduse, 16 lei + TVA. In cazul in care se opteaza pentru plata ramburs, la aceasta suma se va adauga taxa ramburs de 5 lei + TVA.

In Romania, livrarea la sediul clientului se face prin intermediului serviciilor de curierat rapid puse la dispozitie de Nemo Express. Livrarea gratuita prin curier rapid se poate face doar in aria de acoperire a firmei de curierat.

Livrarea produselor se realizeaza de luni pana vineri, intre orele 8-17. Dupa expedierea coletului se poate urmari traseul acestuia pe site-ul firmei de curierat, prin introducerea numarului documentului de transport (AWB). Numarul AWB trebuie pastrat fiindca acesta contine toate detaliile despre coletul dumneavoastra.

In momentul primirii coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si existenta facturii fiscale. Precizarile cu privire la eventualele probleme privind integritatea sau continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii, pe AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare. In acest context, daca exista motive intemeiate, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Exista unele situatii, independente de vointa noastra sau a firmei de curierat, in care termenul de livrare poate fi modificat din cauza unor factori externi ce pot determina intarzieri: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri veti fi anuntati prin e-mail sau telefonic asupra motivului intarzierii si a datei ulterioare de livrare.

Urmariti-ne pe Facebook