Odata cu evolutia tehnologiei, aproape toate companiile fac din orice material – unul de promovare. Daca ai in spatele firmei tale o echipa foarte buna de marketing, te poti folosi de orice produs ca sa intri in atentia clientilor si a colaboratorilor, cum ar fi sacosele personalizate – o alta idee de promovare a afacerii.
Toate centrele comerciale ofera clientilor sacose personalizate atunci cand achizitioneaza cate ceva. Cu printul potrivit, o sacosa de calitate poate face diferenta in fata altor comercianti. Pe langa logo-ul companiei, sacosa poate contine si un mesaj potrivit unui tip de cumparator. Aceasta tehnica scoate in evidenta atentia pe care o acorda compania clientilor.
Sacosele personalizate au mai multe intrebuintari, respectiv:
- Protejarea articolelor cumparate. Indiferent de categoria produselor, alimentare sau nealimentare, acestea sunt protejata de umezeala, praf si vant. Cu ajutorul unei sacose de calitate, articolele cumparate nu se vor deteriora in timpul transportarii.
- Transporta produsele cumparate din cadrul magazinului, pana acasa sau la masina. Aceasta este principala menire a sacoselor, de fapt. Sacosele au fost concepute in principiu pentru transportarea produselor si nu pentru impactul acestora asupra clientilor. Ulterior, principala intrebuintare s-a schimbat, iar promovarea a luat locul transportarii.
- O sacosa durabila va tine locul achizitionarii unei alteia mai noi. Intr-o sesiune noua de cumparaturi, o sacosa achizitionata ulterior limiteaza cheltuielile. Tinand cont de faptul ca mereu clientii isi doresc sa limiteze din cheltuieli, cumpararea unei noi sacose nu este o optiune buna, acestia opteaza pentru una mai veche, din cadrul aceluiasi vanzator.
Aceste articole sunt o metoda foarte buna de promovare. Pe langa faptul ca sunt utile pentru cumparaturi si rezistente, acestea pot aduce imaginea companiei in cadrul atentiei clientilor. Sacosele personalizate fac mult mai vizibila imaginea companiei si in cazul in care contine mesajul potrivit, acestea fac trimitere spre valorile companiei respective.
Atunci cand o companie isi doreste personalizarea sacoselor, trebuie sa aiba un scop pentru care fac acest lucru. Mesajul de pe sacosa fie face apel la cresterea vizibilitatii companiei, fie la atragerea unor noi clienti, fie la reimprospatarea imaginii. Mesajul transmis catre clienti va trebui sa fie foarte bine ales, in functie de ce isi doreste compania sa transmita.
Logo-ul companiei impreuna cu un mesaj haios nu este suficient pentru a creea o imagine buna. Pe langa aceste inscriptionari, sacosa sa aiba imprimate datele de contact ale companiei sau a magazinului pe care il reprezinta. Popularitatea acestor sacose este intr-o continua crestere, datorita faptului ca sunt din ce in ce mai apreciate de catre clienti.
Mentinerea unei relatii pozitive si a unei bune comunicari cu actualii clienti este cel mai bun mod de a atrage unii noi. Clientii actuali (multumiti de serviciile sau produsele companiei) vor aduce unii noi, prin simplu fapt ca vorbesc cu alte persoane despre cum isi trateaza compania respectiva clientii.
Oamenii sunt impresionati de lucruri bune si isi doresc ca fiecare companie sau magazin sa ii trateze cu respect. Faptul ca oferiti sacose personalizate clientilor, acest lucru ii face sa capete incredere in companie.