DYNAMIC PRINT vinde doar persoanelor juridice.
Am investit în tehnologie și echipamente performante de ultimă oră, suntem importator direct de materiale promoționale și de aceea putem garanta un standard ridicat de calitate al printurilor, materialelor și personalizarilor. Acest lucru, totodată, ne permite să oferim cliențiilor noștri cele mai bune prețuri și termene de livrare.
Nu ezitați să ne contactați pentru o ofertă personalizată sau dacă aveţi întrebări.
 

Importanta materialelor promotionale

Importanta materialelor textile personalizate in campaniile de marketing

Materialele promotionale textile au luat usor, usor, locul instrumentelor clasice, folosite in campaniile de marketing. Impactul vizual mai ridicat este poate motivul principal pentru care textilele personalizate au captat atentia specialistilor. Studiile au demonstrat ca un singur articol de imbracaminte, cu un logo personalizat este vazut de cel putin 100 de oameni, fata de un flayer, care este vizualizat de maximum 4-5. Un alt aspect observat de cei ce au introdus textilele personalizate in campanii, este faptul ca brandul imprimat pe astfel de materiale este mai rapid asociat cu firma si serviciile/produsele oferite, deci articolele de imbracaminte sunt instrumente de branding eficiente.

Textilele promotionale sunt apreciate in mod special si de persoanele carora le sunt oferite, din pricina utilitatii. Deci sunt purtate cu placere, fapt ce duce in timp, la cresterea solida a imaginii.

Materialele textile personalizate sunt exploatate la capacitate maxima de companiile mari, cu imagine solida pe piata, dar au devenit tot mai atractive si pentru firmele mici, care isi construiesc imaginea. Astfel de materiale sunt oferite in timpul derularii campaniilor de marketing, pot fi acordate ca premii sau pot fi oferite colaboratorilor si purtate ca marca distinctiva in timpul actiunilor desfasurate.

Pentru a avea impactul maxim dorit, este important sa se puna accent pe calitate! Materialele promotionale folosite, atat in campaniile de vara cat si in cele de iarna, trebuie sa fie calitative, intrucat sunt asociate cu brandul pe care il reprezinta. Folosirea unor produse slabe calitativ poate aduce un minus imaginii pe care o construiti, pe cand textilele din materiale fine cu detalii impecabile pot aduce notorietate brandului.

Tipuri de textile folosite in campaniile de marketing

Pentru ca impactul textilelor sa fie cel scontat, este important sa se utilizeze materialele potrivite anotimpului. In sezonul de vara pot fi integrate tricouri personalizate, sepci personalizate, maiouri, tricouri polo si alte articole vestimentare de sezon.

In campaniile de iarna au impact ridicat materiale textile mai groase, ce pot fi adoptate in tinuta de zi cu zi. Sunt mai potrivite camasile cu maneca lunga, tricourile cu maneca lunga personalitate, vestele, flecele, caciulile si fesurile din bumbac. Atat in campaniile de vara cat si in cele din sezonul rece sunt recomandate articole de baza, care pot si asociate la tinutele de zi cu zi.

Multi patroni de baruri si cafenele aleg sa personalizeze hainele purtate de angajatii cu logo-uri distinctive. Si in aceste situatii, articolele trebuie sa reprezinte bun gust, calitate sa transmita incredere.

O alta categorie de textile promotionale personalizate este reprezentata de cea a obiectelor specifice activitatii desfasurate. Intre acestea se gasesc stergarele de bucatarie, prosoapele de baie, halate de baie, sorturi folosite pentru gatit. Acesta sunt bine directionate catre o anumita categorie de oameni iar impactul lor nu se lasa asteptat.

Metode de personalizare pentru articolele textile

Trebuie sa se acorde o atentie deosebita metodelor de personalizare. Folosirea unor tehnici inadecvate poate duce la distrugerea obiectelor deci investitia poate fi una paguboasa. Pentru a beneficia din plin de textile personalizate trebuie folosite acele metode de imprimare prietenoase, durabile, nepoluante.

Cele mai populare si mai apreciate tehnici de imprimare a textilelor personalizate sunt termotransferul, print-ul digital si serigrafia.

Personalizarea textilelor prin termotransfer presupune folosirea unei folii de termotransfer, care este aplicata la temperaturi inalte si ajustata, in prealabil, prin decupaj. Prin acest proces pot fi imprimate suprafete generoase, inscriptia finala are aspect placut si calitati deosebite. Nu se curata, nu isi pierde aspectul la spalat si nu se decoloreaza in timp.

Personalizarea prin metoda print digital, presupune imprimarea directa a materialelor textile prin intermediul unui dispozitiv digital. Pentru a beneficia de rezultate optime, elementele supuse acestui proces, trebuie sa fie realizate in proportie mare din fibre naturale. Calitatea imaginarilor obtinute este inalta, iar durabilitatea este sporita.Textilele personalizate prin aceasta metoda isi pastreaza aspectul impecabil pentru mult timp, chiar si cand sunt intens folosite.

Metoda personalziarii prin serigrafie este cea mai potrivita pentru inscriptionarea unui volum mare de materiale promotionale. Este o tehnica prietenoasa, care asigura rezultate deosebite, inscriptiile realizate prin serigrafie surprind prin culori vibrante si durabilitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.